Du kan let bestille tid til en tapning på Donorportalen. På den måde mindsker du ventetiden, når du kommer til blodbanken for at blive tappet. På samme side kan du i øvrigt udfylde donorspørgeskemaet (tidligst 24 timer før tapning), ændre dine kontaktoplysninger og se dine hæmoglobinværdier fra tidligere tapninger)

Hvis du som donor ved mobiltapning oplever, at der ikke er flere ledige tider ring da venligst til sekretariatet på tlf. 7010 6111.

 

Bestil tid eller udfyld spørgeskema
på Donorportalen

Meld afbud

Det er meget vigtigt for blodbanken og dermed patienterne, at I donorer får meldt afbud, hvis I bliver forhindret i at møde op til aftalt tappetid. Helst gerne i så god tid, at vi kan nå at få en anden donor ind til at give den portion, som er beregnet til den videre patientbehandling. Hvis du skulle blive forhindret i at møde op til den bestilte tid, bedes du melde afbud via Donorportalen eller kontakt din blodbank direkte.

Problemer med NemID?

Hvis din computer, telefon eller tablet ikke kan logge på Donorportalen via NemID, kan du altid benytte en særlig pinkode i stedet. For at gøre dette, skal du på Donorportalen klikke på “Log ind med pinkode” og derefter “Anmod om pinkode”.